۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 12:56 ب.ظ

«زیباترین اتفاق» در سالن میلاد؛سیروان خسروی «بی مرز» را اجرا کرد

سیروان خسروی «بی مرز» را اجرا کرد
نوای فارس- سجاد مالمیر: سیروان خسروی خواننده مطرح کشور که این روزها فروش دقیقه‌ای بلیت کنسرت‌هایش خوراک خبری رسانه‌های مختلف شده، در تازه‌ترین کنسرت خود در روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت.

خواننده آلبوم «بی مرز» اواخر سال گذشته فصل جدیدی از فعالیت‌های خود در حوزه موسیقی را آغاز کرد. سیروان با برگزاری کنسرتی در روز 25 اسفند، پس از گذشت بیش از یک سال در تهران به روی صحنه رفت و سپس آن کنسرت در چند 3 شب دیگر نیز تکرار شد.

این خواننده در اواخر سال گذشته رکورد فروش 16 هزار بلیت را در کمتر از دو ساعت به ثبت رساند و برای 4 اجرای خود در روزهای 17 و 18 فروردین نیز رکورد فروش 45 دقیقه‌ای را به جای گذاشت. فروش زود هنگام بلیت کنسرت‌های سیروان، اجرای قطعات آلبوم جدید «بی مرز» و همچنین برنامه‌های ویژه‌ای که این خواننده برای عکس گرفتن با مخاطبانش دارد، باعث شده که کنسرت‌های وی بیش از همیشه مورد توجه مخاطبان موسیقی باشد.

کنسرت روز دوشنبه 18 اردیبهشت سیروان خسروی نیز با استقبال خوب مخاطبان این خواننده و در حضور جمعی از مهمانان ویژه اهالی موسیقی برگزار شد. سیروان این کنسرت را با قطعه پرطرفدار خود با نام "نه نرو" شروع کرد که همچنان یکی از محبوب‌ترین آثار کنسرت‌های اوست. او سپس اثر «تعجب نکن» از آلبوم «بی مرز» را اجرا کرد که علیرغم تازگی این قطعه، مخاطبان آن را نیز همچون «نه نرو» همراه با خواننده محبوب‌شان اجرا کردند.

اجرای قطعه جدید و منتشر نشده «خیلی روزا گذشت» یکی از اتفاقات ویژه کنسرت شب گذشته سیروان بود. این قطعه عاشقانه و احساسی که پیشتر فقط یک ویدئو از تکنوازی اجرای زنده آن منتشر شده، بسیار مورد استقبال طرفداران این خواننده قرار گرفت و به نظر می‌رسد که انتشار این اثر جدید بتواند موفقیتی دیگر را برای خواننده آلبوم «بی مرز» رقم بزند.

پس از آن اثر ریتمیک «قاب عکس خالی» اجرا شد و دوباره نوبت به اجرای یک قطعه اسلوی دیگر رسید. اینبار قطعه پرطرفدار «به همین زودی» اجرا شد که همخوانی مخاطبان سیروان به خصوص در ترجیع‌بند آن، فضای سالن میلاد را تحت تأثیر خود قرار داد. با اتمام اجرای این اثر احساسی، به ترتیب آثار «بارون پاییزی» و «یه روزی میای» توسط ارکستر جوان سیروان نواخته شدند.

«زیباترین اتفاق» تازه‌ترین قطعه منتشر شده از آلبوم «بی مرز» نیز در کنسرت روز دوشنبه اجرا شد. سپس نوبت به اجرای تک آهنگ «خاطرات تو» رسید و بعد از آن قطعه «سوژه‌هات تکراریه» از قطعات پرطرفدار آلبوم «بی مرز» توسط سیروان خوانده شد.

در بخش‌های مختلف این کنسرت، برخی از مهمان‌های ویژه آن توسط سیروان خسروی معرفی شدند. در سانس یک کنسرت روز دوشنبه، زانیار خسروی برادر سیروان به عنوان مهمان ویژه حضور داشت. فرهاد ظریف والیبالیست سابق تیم ملی کشور نیز به تماشای اجرای سیروان و ارکستر وی نشست و پیراهن شماره 8 تیم ملی والیبال را هم به سیروان خسروی هدیه داد. همچنین بهروز علیاری نوازنده کیبورد نیز دیگر مهمان سانس نخست این کنسرت بود.

اما در سانس دوم نیز مهمانانی چون کاوه و کامیل یغمایی در سالن میلاد حضور یافتند و اجرای سیروان را تماشا کردند که حضور کاوه یغمایی در این کنسرت باعث تشویق بسیار هواداران سیروان و صدا زدن مکرر این موزیسین موسیقی راک شد.

در بخش دیگری از این کنسرت نوبت به اجرای قطعه خاطره‌انگیز و قدیمی «تو خیال کردی بری» رسید که این قطعه به نوعی اثری است که سیروان با آن شناخته شد. سیروان خسروی پیش از اجرای این قطعه رو به حاضرین در سالن میلاد گفت:« آهنگ «تو خیال کردی بری» در مرداد سال 84 منتشر شد، چه کسانی از حاضرین سن‌شان کمتر از این آهنگ است؟!». این صحبت‌های سیروان باعث هیجان مخاطبان این خواننده شد و آن‌ها با تشویق‌های فراوان به صحبت‌های خواننده محبوب‌شان واکنش نشان دادند و آماده شنیدن این قطعه نوستالژیک شدند.

سپس نوبت به اجرای قطعات «عاشقتم» و «کجایی تو» رسید که از این قطعات و به خصوص از اثر «کجایی تو» استقبال خوبی از جانب حاضرین در سالن میلاد به عمل آمد. به خصوص آن‌که اجرای ساکسوفون نریمان ناعمی به عنوان اورتور میانی این قطعه با واکنش‌های هیجان‌انگیزی از سوی طرفداران سیروان مواجه شد.

پس از اجرای قطعه «کجایی تو» و شور و هیجانی که لحظات پایانی اجرای این اثر ایجاد کرد، سیروان خسروی یک پیانو کلاسیک به روی صحنه آورد و اثر معروف خود با نام «ساعت 9» را به صورت تکنوازی و سولو اجرا کرد.

سیروان خسروی در میانه‌های این کنسرت در خصوص اسپانسر کنسرت و مسابقه‌ای که این اسپانسر راه‌ انداخته توضیح داد و گفت: مسابقه جدید «سان استار» به اسم «شادی تو چه طعمیه» به زودی از صفحه رسمی من و صفحه رسمی خود «سان استار» اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه قطعه «برگرد» از آلبوم «بی مرز» را اجرا کرد و با اجرای این اثر به استقبال قطعه پایانی کنسرت رفت. این خواننده برای اتمام این کنسرت اثر پرطرفدار «دوست دارم زندگی رو» را در نظر گرفته بود که اجرای آن شور و هیجان بسیار بالایی به مخاطبان انتقال داد و باعث تشویق و همصدایی‌های توأمان آن‌ها شد تا پایانی هیجان‌انگیز باشد بر یک شب پر شور هنری.

در این کنسرت مرتضی‌ مسگر (درامز)، طاها مظاهری (گیتار)، یاشا حکمی (کیبورد)، نریمان ناعمی (ساکسوفون و پرکاشن)، مجید پروریان (گیتار باس) و امیر دانایی (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر سیروان خسروی را تشکیل می‌دادند.

کنسرت روزهای یک‌شنبه و دوشنبه 17 و 18 اردیبهشت ماه به تهیه‌کنندگی «برادران حاتم‌پور» و به همت شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» طی 4 سانس در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر را از این کنسرت ببینید: 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q