۱۴۰۳ شانزدهم ارديبهشت - 09:07 ق.ظ

به منظور همدردی با شهدای حادثه تروریستی تهران؛کنسرت «فروغ» علیرضا قربانی به زمان دیگری موکول شد

کنسرت «فروغ» علیرضا قربانی به زمان دیگری موکول شد
نوای فارس – سجاد مالمیر: کنسرت «فروغ» علیرضا قربانی که قرار بود در روزهای 18 و 19 خردادماه در تالار وحدت شهر تهران برگزار شود، به منظور همدردی با شهدای حادثه تروریستی روز 17 خرداد در تهران به روزهای دیگری موکول شد.

صبح روز چهارشنبه 17 خرداد دو حمله تروریستی توسط گروهک داعش به مجلس شورای اسلامی و همچنین مرقد امام خمینی (ره) انجام شد که بر اساس این حملات، چند تن از هموطنان‌مان شهید و مجروح شدند. در پی این اتفاق، هنرمندان عرصه موسیقی هر کدام به نوبه خود به این حادثه تروریستی واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند.

همچنین برگزارکنندگان کنسرت «فروغ» نیز برای همدردی با شهدای این حادثه تروریستی، کنسرت روزهای 18 و 19 خرداد را لغو کرده و به روزهای آتی موکول کردند. قرار بود که علیرضا قربانی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته، قطعات آلبوم جدید «فروغ» را به آهنگسازی سامان صمیمی به روی صحنه ببرد که این کنسرت لغو شده و تاریخ جدید برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

آلبوم «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «سامان صمیمی» در روز 10 خرداد سال جاری به تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» منتشر شد و بزودی تور کنسرت‌های آن از تهران آغاز شده و با اجرا در شهرستان‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q