۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 03:13 ق.ظ

پس از موفقیت «به کی پز می‌دی»؛«عاشقم» پنجمین قطعه گروه «هوروش» تا اوایل تیر منتشر می‌شود/ اواخر مرداد منتظر سورپرایز باشید!

«عاشقم» پنجمین قطعه گروه «هوروش» تا اوایل تیر منتشر می‌شود/ اواخر مرداد منتظر سورپرایز باشید!
نوای فارس: پنجمین قطعه رسمی گروه «هوروش» به زودی تحت عنوان «عاشقم» از رسانه‌های مجاز منتشر می‌شود.

حمید فریزند مدیر گروه «هوروش» گفت: به زودی پنجمین قطعه از گروه «هوروش» را روانه بازار خواهیم کرد. این قطعه همانند کار قبلی با ترانه و ملودی آرش عدل پرور AP و تنظیم مسعود جهانی منتشر می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: پس از موفقیت خیره کننده قطعه «به کی پز می‌دی» کمی روند فعالیت گروه تغییر کرد. پیش از انتشار این قطعه می‌دانستیم کار خوبی است و مردم آن را گوش خواهند داد ولی شاید هیچ کدام از ما توقع این استقبال کم نظیر را نداشتیم. پس از این بازخوردها تصمیم گرفتیم قطعه «عاشقم» را منتشر کنیم و بعد از آن نیز سورپرایز گروه «هوروش» اواخر مرداد منتشر می‌شود.

فریزند در ارتباط با دیگر جزئیات این قطعه افزود: مجوز «عاشقم» را موسسه آوای مهر میهن اخذ کرده و وظیف نشر آن بر عهده موسسه فرهنگی هنری ققنوس به مدیریت محمدحسین توتونچیان است. هنوز زمان دقیقی برای انتشار نمی‌توان اعلام کرد ولی قطعاً تا پایان خرداد این قطعه منتشر می‌شود.

شایان ذکر است؛ گروه «هوروش» از بهمن ماه سال 1395 توسط مسعود جهانی به صورت رسمی آغاز به کار کرد و مهدی دارابی نیز دیگر عضو «هوروش» به عنوان خواننده در آن فعال است.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q