۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 08:35 ق.ظ

پس از دوری 9 ماهه از صحنه پایتخت؛علی لهراسبی با ارکستر جدیدش روی استیج برج میلاد

علی لهراسبی با ارکستر جدیدش روی استیج برج میلاد
نوای فارس: علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ پس از 9 ماه دوری از استیج پایتخت، روز 5 تیرماه طی دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت و کنسرتی را در 3 بخش به مخاطبانش تقدیم کرد.

این خواننده که به نسبت اجراهای سال گذشته خود، تغییراتی عمده در اعضای ارکستر، رپرتوار اجرایی و تنظیم قطعات خود ایجاد کرده بود، ضمن اجرای قطعاتی از آلبوم‌های اخیر، تک آهنگ‌های جدید خود نظیر «خوشبختی»، «روزهای خوب» و «من به تو حق میدم» را نیز برای اولین بار در این کنسرت اجرا کرد.

«چشمامو می‌بندم»، «چه خوبه» و «شرشر بارون» هم از قطعات پرطرفدار این کنسرت بود. این چند قطعه به همراه آثار «خوشبختی» و «روزهای خوب» فیلمبرداری حرفه‌ای شد و به زودی ویدئوی آن‌ها منتشر می‌شود.

بابک مالکی‌فر (رهبر ارکستر و گیتار الکتریک)، زایا سلیمان (درامز)، مجتبی کشاورز (گیتار باس)، مسعود داهی (گیتار آکوستیک)، هادی جداری (ساکسیفون و کلارینت)، احسان رنجور (ویولن)، سعید خیرخواه (پیانو)، رضا اوحادی (کیبورد) و سعید برادران (پرکاشن) اعضای ارکستر علی لهراسبی در کنسرت 5 تیر بودند.

شبنم قلی‌خانی، زهره حمیدی، ساناز سماواتی و مهرزاد امیرخانی مهمانان ویژه کنسرت دوشنبه شب علی لهراسبی در برج میلاد بود.

علی لهراسبی پس از این کنسرت به ترتیب در شهرهای تربت جام، شیراز، کرمان و شهرهای شمالی به روی صحنه می‌رود و کنسرت بعدی او در تهران نیز در شهریورماه برگزار خواهد شد.

 کنسرت علی لهراسبی در روز 5 تیرماه به همت موسسه «نای و نی» و با تهیه‌کنندگی رضا کبیری در دو سانس 18 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران نظر را از این کنسرت ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q