۱۴۰۳ دهم ارديبهشت - 06:50 ق.ظ

در دومین هفته از دوره چهارم؛شب شنبه‌ها میزبان اجرای چهار گروه موسیقی می‌شود

شب شنبه‌ها میزبان اجرای چهار گروه موسیقی می‌شود
نوای فارس: برنامه شب شنبه ها در حالی دومین هفته از دوره چهارم خود را آغاز می کند که اجراهای هفته گذشته اش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

مجموعه برنامه ي "شب شنبه ها" كه هر هفته با رويكرد تجربه هاي متفاوت و گفتگوهاي تازه در باب ديدن و شنيدن اجرا مي شود، وارد چهارمین دوره برگزاری خود شده است و در نخستین هفته میزبان گروه های آتریا، دث تیون، شکاف و میلاد ملک زاده در سالن تئاتر مستقل تهران بود. این اجراها در سبک موسیقی تلفیقی روی صحنه رفت و با استقبال بسيار خوب مخاطبان مواجه شد.

در شب شنبه دوم این دوره نیز گروه های داتیک و دومیم؛ از ساعت 20:00 شامگاه شنبه 31 تیر ماه، پرفورمنس "خیزشِ خاطره ها" را با موضوع موسیقی، نقاشی و سینما و تاثیرات متقابل آن ها بر یکدیگر روی صحنه خواهند برد. این در حالی است که از ساعت 22:00 گروه های کروم و هومن غفوری با پرفورمنسِ خود تحت عنوان "چتر رویاها" موسیقی را با نقاشی و عکس تلفیق کرده و به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

در اين برنامه ها رضا دادويي (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسئول امور اجرايي)، امیر خرازی (مسئول هماهنگي و برنامه ریز)، مونا حمزه (طراح پوستر و بروشور) حضور دارند.

علاقمندان مي توانند براي تهيه بليت این اجراها به سايت تيوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q