۱۴۰۳ بيست ارديبهشت - 06:40 ق.ظ

«محمود جهان» خواننده ثابت گروه موسیقی «روناک» درگذشتکیوان علیمحمدی: حفظ بخش عمده‌ای از موسیقی محلی بوشهر بر عهده «محمود جهان» بود

کیوان علیمحمدی: حفظ بخش عمده‌ای از موسیقی محلی بوشهر بر عهده «محمود جهان» بود
نوای فارس - منصور جهانی: «محمود جهان» خواننده ثابت گروه موسیقی «روناک» و خواننده سرشناس و محبوب بوشهری، ظهر امروز در بیمارستان بندر ماهشهر دارفانی را وداع گفت.

«محمود جهان» خواننده سرشناس و محبوب بوشهری که سال‌ها در سکوت خبری و موسیقی به سر می‌برد به دعوت «کیوان علیمحمدی» سرپرست، آهنگساز و نوازنده گروه موسیقی «روناک» و برخلاف رضایت خود، مجدداً به دنیای موسیقی بازگشت.

«کیوان علیمحمدی» سرپرست، تنظیم‌کننده و نوازنده گروه موسیقی «روناک» درباره حضور دوباره «محمود جهان»  به عرصه موسیقی کشور گفت: مرحوم «محمود جهان» به خواندن مجدد و بازگشت به عرصه موسیقی راضی نمی‌شدند و می‌گفتند دیگر کسی کارهای من را گوش نمی‌دهد و پسرم به جای من هست و می‌خواند. ولی من خیلی مشوق شدم و ایشان را به دنیای موسیقی بازگردانم؛ در واقع وی خواننده جنوبی این گروه بود.
وی با ابراز تأسف از بابت مرگ غم‌انگیز این خواننده محبوب کشور تأکید کرد: من و گروهم عزادار شدیم که یک استاد عزیز به نام «محمود جهان» را از دست دادیم. نگهداری و حفاظت از بخش عمده‌ای از موسیقی محلی بوشهر بر عهده ایشان بود. درست است که ایشان از بین ما رفتند ولی یاد و خاطره و هنرشان در کنار ما برای همیشه به یادگار باقی خواهد ماند.

علیمحمدی سرپرست گروه موسیقی «روناک» در پایان تأکید کرد: در سه آلبوم این گروه، استاد جهان به عنوان خواننده ثابت در کنار ما حضور داشتند، از جمله؛ آلبوم‌های تصویری «روناک ایران زمین 1» و  «روناک ایران زمین 2» و همچنین آلبوم «حاجی فیروز» همگی از آثاری بودند که با همکاری با استاد جهان منتشر شدند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q