۱۴۰۳ نهم ارديبهشت - 06:13 ب.ظ

علت مرگ پدرخوانده حمید صفت اعلام شد

علت مرگ پدرخوانده حمید صفت اعلام شد
نوای فارس: پزشکی قانونی علت مرگ پدرخوانده حمید صفت خواننده مطرح رپ را «خونریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی» اعلام کرد.

28 مردادماه سال جاری حمیدرضا صفت به اتهام قتل ناپدری خود بازداشت شد و این روزها پرونده او در جریان است.

حمید صفت در اظهارات اولیه با قبول درگیری و رد هرگونه ضربه به سر متوفی به سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس گفته بود که من به‌‌هیچ‌وجه ضربه به سر هوشنگ نزدم و اصلاً قصد کشتن وی را نداشتم فقط می‌خواستم وی را بترسانم که مادرم را مورد ضرب‌ و شتم قرار ندهد، احتمال می‌دهم سر هوشنگ حین کِشمکش با من به دیوار یا کمد کنار مبل خورده باشد.

وهاب منتظری پور مشاور حقوقی این خواننده نیز اعلام کرد: اعترافی به قتل صورت نگرفته و متهم تنها به درگیری فیزیکی اعتراف کرده است. البته این نکته را هم باید بگویم که من صورت جلسه اظهارات ایشان را نخواندم اما این را می توانم بگویم که تنها اعتراف به درگیری صورت گرفته و اعتراف به قتلی صورت نگرفته است.

طی روزهای اخیر هنرمندان مختلفی از حوزه موسیقی و سایر عرصه‌های هنری ابراز امیدواری کرده‌اند که حمید صفت از بازداشتگاه تبرئه شود.

حمید صفت خواننده قطعاتی همچون «چ»، «هیهات»، «فیک»، «بخشش» و... است. او ماه گذشته قرار بود در تئاتر «لامبورگینی» خوانندگی کند که در نهایت مجوز اجرای صحنه‌ای وی لغو شد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q