۱۴۰۳ نهم ارديبهشت - 06:11 ب.ظ

آوازه خون؛ اثری در دستگاه سه گاه و با اجرای زیبای ارکستر ملی هخامنش

آوازه خون؛ اثری در دستگاه سه گاه و با اجرای زیبای ارکستر ملی هخامنش
نوای فارس: به پاس تجلیل از ۶۰ سال فعالیت عاشقانه و موسیقیایی استاد اکبر گلپایگانی ( گلپا ) منتشر شد

اسماعیل خانی با نام هنری همیشه اسماعیل ؛ شاعر و آهنگساز و تنظیم کننده این اثر در گفتگو با خبرنگاران چنین گفت : به دلیل عشق و علاقه ای که از دوران کودکی به استاد گلپا و استاد ایرج داشتم و با صدای آنها بزرگ شده بودم؛ سال ۱۳۸۶، شبی که از منزل استاد برمی گشتم به ذهنم ‌رسید کاری را برای تقدیر و تجلیل از استاد گلپا ساخته و اجرا کنم. همان شب کل شعر این کار را در راه منزل نوشتم؛ ماحصل آن اثری شد که می شنوید و فقط چند کلمه از این شعر بعدها تغییر کرد.

این اثر به دلیل نوع ارکستر و ترکیب ساز، سال ها کنار ماند تا در سال ۹۵ به برادرم ( لطفعلی خانی ) که خود از علاقه مندان و شاگردان مکتب موسیقی استاد گلپا بود؛ پیشنهاد خواندن این اثر را دادم که با استقبال خوب ایشان در همان سال ضبط کردیم و با اخذ مجوز از وزارت ارشاد و دفتر موسیقی و ساخت موزیک ویدئو بسیار زیبا  اثر را تقدیم استاد گلپا کرده و با حضور استاد گلپا از آن رونمایی شد.
استاد گلپا  بعد از شنیدن و دیدن موزیک ویدئو این اثر بسیار خوشحال شدند و نهایت مهربانی و پشتیبانی را برای حمایت از ما داشتند که از ایشان کمال تشکر را داریم.

همچنین هنرمندان و عزیزان بزرگواری در این اثر دست ما را گرفتند که در زیر با نهایت قدردانی به آن ها اشاره خواهد شد.

عوامل تولید اثر بزرگ آوازه خون عبارتند از: شعر و آهنگ و تنظیم ( اسماعیل خانی )، خواننده ( لطفعلی خانی )، ارکستر زهی ( پیام طونی )، تار ( نیما عیوضی )، سنتور ( امیرحسین مافی پور )، سه تار ( بهزاد سلیمی )، تنبک (سعید خانی )، ویلنسل ( مجید نقدی )، همچنین ضبط و میکس و مسترینگ این اثر در استودیو ملودی و توسط عبد لطیفی صورت گرفته است. گروه تصویر و تدوین و مونتاژ "آوازه خون" نیز به ترتیب شامل مدیر تولید ( مهدی کشاورز )، تصویر ( فرزاد بهمن پور )، تدوین ( شهریار میر بزرگ )، عکس (علیرضا نصری، استودیو فتونگاه ) و کارگردانی نواب محمودی می باشد.
این ویدئوی زیبا را در نوای فارس ببینید و دانلود کنید دانلـــود
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q