۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 08:55 ب.ظ

روشن شدن چراغ کنسرت‌های موسیقی در پایتخت؛رضا یزدانی برای اولین بار آلبوم «درهم» را اجرا کرد

رضا یزدانی برای اولین بار آلبوم «درهم» را اجرا کرد
نوای فارس: رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک، روز دوم آذرماه با برگزاری کنسرتی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران، چراغ اجراهای موسیقی بعد از محرم و صفر را روشن کرد.

این اولین اجرای رسمی از آلبوم جدید این خواننده با نام «درهم» بود که دو سانس 18:30 و 21:30 به همت شرکت رویال هنر پارس برگزار شد.

یزدانی در این کنسرت قطعات «درهم»، «دچار»، « دارن پایتختو عوض می‌کنن»، «دستای تو کجاست؟»، «می‌ترسم از فرار» و «دام دگر نهاده‌ام» را از آلبوم جدید خود اجرا کرد. وی همچنین برخی از قطعات پرطرفدار و قدیمی خود از جمله «کوچه ملی»، «طهران تهران» و «خلیج فارس» را هم به مخاطبانش تقدیم کرد.

در این کنسرت نوازندگانی همچون شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)، میلاد عدل و سهیل زرین‌کلک (گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتار باس)، کاویان رجبی (گیتار فلامنکو)، محمد خرمی نژاد (درامز)، علیرضا مهدی‌زاده (ساکسفون)، مهرداد خرمی‌نژاد (پرکاشن) و امیرمسعود پهلوان (نی انبان) به عنوان اعضای ارکستر یزدانی، این خواننده را در اجرای رپرتوار انتخابی همراهی می‌کردند.

این کنسرت اولین اجرای موسیقی پاپ بعد از تعطیلات اجراهای موسیقی در ایام محرم و صفر بود و پس از آن تا پایان سال جاری کنسرت‌های متعددی در سالن‌های مختلف کشور روی صحنه خواهد رفت.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q