۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 05:41 ق.ظ

شب‌های پاییزی، ترانه‌های پاییزی و حرکت روی مدار هیجان؛سری جدید کنسرت‌های سیروان خسروی در تهران برگزار شد

سری جدید کنسرت‌های سیروان خسروی در تهران برگزار شد
نوای فارس – سجاد مالمیر: سری جدید کنسرت‌های سیروان خسروی در پایتخت با 5 اجرای پیاپی در شب‌های 23، 24 و 25 آذر در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد.

سالن میلاد در هر فصل از سال چند شب را از سیروان و مخاطبانش پذیرایی می‌کند. این خواننده پس از اجراهای بهاری و تابستانه خود، در آخرین شب‌های فصل پاییز در سالن میلاد روی صحنه رفت و با اجرای قطعات پر طرفداراش برای مخاطبان خود خاطره‌سازی کرد.

سیروان خسروی که طی یک سال گذشته با انتشار تک آهنگ‌های جدیدش به شمار مخاطبان خود افزوده، این‌بار با ظاهری متفاوت (عینک و موی تراشیده) روی صحنه حضور یافت و بسیاری از مخاطبانش را غافل‌گیر کرد.

همراه با سیروان، نوازندگان ارکستر این خواننده نیز بر روی صحنه حاضر شدند که این نوازنده‌ها عبارت بودند از:  یاشا حکمی، مرتضی مسگر (درامز)، طاها مظاهری (گیتار)، نریمان ناعمی (ساکسیفون و بکینگ وکال)، امیر دانایی (گیتار الکتریک) و مجید پروریان (گیتار بیس).

سیروان به رسم اجراهای اخیرش، این‌بار نیز کنسرت خود را با اجرای قطعه «نه نرو» آغاز کرد. اجرای این اثر که با محوریت موسیقی الکترونیک تنظیم شده و جزو پرطرفدارترین قطعات شنیده شده از سیروان است با استقبال خوبی همراه شد. در پی آن، اثر «بارون پاییزی» توسط سیروان خوانده شد که کاملاً مناسب احوال و اوضاع روزهای پایانی ماه آذر بود.
در ادامه به ترتیب سه قطعه از آلبوم «بی مرز» با نام‌های «تعجب نکن»، «خیلی روزا گذشت» و «قاب عکس خالی» به مخاطبان تقدیم شد که اجرای این قطعات به خاطر تازگی انتشار آن‌ها با هیجان بسیاری همراه بود.

اثر بعدی این کنسرت، قطعه ریتمیک «آره» بود که نسخه استودیویی آن چند سال پیش با صدای سیروان و زانیار منتشر شد ولی اولین اجرای صحنه‌ای آن در تهران به کنسرت مرداد بر می‌گردد. سیروان که بازخورد خوبی را از اجرای این قطعه در کنسرت تابستانه خود دریافت کرده بود، در اجرای پاییزی خود نیز آن را خواند و مخاطبانش نیز وی را همراهی کردند.

قطعات «عاشقتم»، «زیباترین اتفاق»، «خاطرات تو» و «سوژه‌هات تکراریه» ادامه‌بخش این کنسرت بودند تا این‌که نوبت به اجرای قطعه «نمیرم عقب» رسید. این اثر که به تازگی با همخوانی زانیار منتشر شده است، در کنسرت شب‌های گذشته سیروان به صورت انفرادی توسط خود این خواننده خوانده شد و تشویق‌های فراوانی را هم به همراه داشت.

سپس یکی از محبوب‌ترین قطعات کنسرت‌های سیروان با نام «کجایی تو» با همراهی ویژه نریمان ناعمی و همچنین با نوازندگی خود سیروان نواخته شد و اجرای سیروان و نوازندگان ارکستر این خواننده همه حاضرین در سالن را به وجد آورد.

در ادامه کنسرت دو اثر «اگه تو مال من نیستی» و «برگرد» به مخاطبان تقدیم شد و سپس نوبت به اجرای تازه‌ترین قطعه سیروان رسید و سیروان در این کنسرت برای اولین بار قطعه «اینجا جای موندن نیست» که متعلق به فیلم سینمایی «آذر» است را برای مخاطبانش خواند.

حسن ختام کنسرت پاییزی سیروان خسروی نیز قطعه پرطرفدار «دوست دارم زندگی‌رو» بود که همخوانی حداکثری مخاطبان حاضر در سالن میلاد را به همراه داشت و باعث شد کنسرت سیروان در اوج هیجان به اتمام برسد.
شرکت «سان استار» به عنوان اسپانسر از کنسرت پاییزی سیروان حمایت کرد. این شرکت قرار است از سیروان و زانیار خسروی و همچنین تعدادی از هواداران این دو خواننده برای حضور در روسیه و همراهی با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نیز حمایت کند.
سیروان خسروی در ادامه کنسرت‌هایش در روزهای 29 و 30 آذر در سالن سینما هلال اهواز، روز 2 دی در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک و روز 4 و 5 دی در سالن شهید آوینی بوشهر روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت روزهای 23، 24 و 25 آذر در این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با همت شرکت «آوای فروهر» با مدیریت برادران حاتم‌پور برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های علی مجلسی از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q