۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 05:23 ق.ظ

کنسرت گروه موسیقی «نفس» به سرپرستی «خومه کومته»

کنسرت گروه موسیقی «نفس» به سرپرستی «خومه کومته»
نوای فارس: گروه موسیقی «نفس» به سرپرستی «خومه کومته» در چهارمین شب از سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و به اجرای موسیقی اسپانیایی پرداخت.

در اجرای این گروه، خومه کومته سرپرست گروه که نوازنده سازهای گیتار، عود و پرکاشن است با دمیتری استراچکوف نوازنده ویولنسل، انریک پستو نوازنده ویولن و ویولا و وجتک سوبولسکی نوازنده کنترباس روی صحنه رفت.

قطعات اجرایی این گروه در جشنواره حال و هوایی پست مدرن داشته و رنگ و بوی موسیقی سنتی اسپانیا و موسیقی مدرن آن، هر دو را در کنار هم داشت و  فضایی خاص و تجربه ای تازه برای مخاطبان موسیقی در کشورمان محسوب میشد.

این اجرا هر چند متفاوت از آنچه بود که مخاطبان ایرانی از موسیقی اسپانیایی انتظار داشتند، اما با حال و هوای متفاوتش تصویر متفاوتی از موسیقی امروز اسپانیا را به ایرانیان علاقه مند به موسیقی دیگر ملت ها ارائه کرد و مورد توجه واقع شد.

در ادامه اجراهای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران، یکشنبه 24 دی ماه دو گروه موسیقی «کوارتت کلنکه» از کشور آلمان و دونوازی هادی منتظری و مسعود حبیبی به اجرای موسیقی می پردازند.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی‌ماه در 6 سالن شهر تهران برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این کنسرت را ببینید: 
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q