۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 11:46 ب.ظ

اثری از سهیل حُسنوی و شایان ریاحی؛«بزم حریفان» رونمایی شد

«بزم حریفان» رونمایی شد
نوای فارس: آئین رونمایی از آلبوم "بزم حریفان" اثر سهیل حُسنوی و شایان ریاحی بیستم بهمن ماه نود وشش در استودیوی گالری نَک با حضور عوامل اثر و تنی چند از هنرمندان عرصه ی موسیقی برگزار شد

برنامه با تکنوازی سنتور سهیل حسنوی آغاز شد و در ادامه با همراهی ِ شایان ریاحی یکی از قطعات آلبوم (حلقه ی سماع) نیز به صورت زنده اجرا شد که با استقبال خوبی از سوی حضار مواجه شد .
پس از اجرا، سهیل حسنوی و شایان ریاحی (به ترتیب) به میهمانان خوش آمد گفته و توضیحاتی را در خصوص روند آهنگسازی و ضبط این اثر ارائه کردند و از سیاوش کامکار به عنوان صدابردار این آلبوم دعوت شد تا توضیحات تکمیلی کار را ارائه دهد.     همچنین استاد میلاد کیایی که مهمان ویژه ی این مراسم بودند، نکاتی را در خصوص این آلبوم بیان نمودند.     بعد از صحبت های جناب کیایی، پدرام و میلاد درخشانی نیز به جمع اضافه شده و پدرام درخشانی به درخواست سهیل حسنوی ، چند جمله ای در خصوص این اثر و سختی ها و مشقت های تولید یک آلبوم صحبت کرد و پس از آن حُسنوی به سوالات خبرنگاران و علاقه مندان پاسخ داد. 
همچنین نیما جوان و علیرضا تهرانی از شرکت نشر و پخش جوان در برنامه حضور داشتند.     در بین مهمانانِ هنرمند، نوازندگان سنتور و همچنین سازهای کوبه ای بیشتر به چشم می خوردند  .      مراسم با استقبال قابل توجه حاضرین همراه شد و با گرفتن عکس و امضا با صاحب اثر به پایان رسید.
آلبوم بزم حریفان از روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۹۶ توسط شرکت پخش جوان در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

در ادامه می توانید عکسهای مرجان عابدینی از این نشست را ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q