۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 09:14 ب.ظ

با همراهی ارکستر «ایستگاه» و به خوانندگی اشکان خطیبی؛کنسرت «نوستالژی» ناصر چشم‌آذر به روی صحنه رفت

کنسرت «نوستالژی» ناصر چشم‌آذر به روی صحنه رفت
نوای فارس: کنسرت "نوستالژی" ناصر چشم‌آذر شامگاه 24 و 25 اسفند با هنرنمایی ارکستر بزرگ ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی و با حضور اشکان خطیبی به‌عنوان خواننده مهمان در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت.

به گزارش نوای فارس، در ابتدای این کنسرت چشم‌آذر ضمن خوشامدگویی به حضار ابتدای کنسرتش را به اجرای آلبوم پرخاطره "باران عشق" اختصاص داد و استقبال حضار از این آثار باعث شد این هنرمند در حین اجرا بارها و بارها از همه تشکر کند.

پارت دوم برنامه به اجرای موسیقی فیلم‌های شاخص که آهنگسازی آن‌ها را خود چشم‌آذر بر عهده داشت، اختصاص داشت. در این بخش موسیقی فیلم‌هایی چون "زن دوم"، "هامون"، "دختران غریب"، "خواب و بیدار"، "گشت ارشاد" و... با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه اجرا شدند. دراین بین یکی از حضار خواستار اجرای مجدد "خواهران غریب" شد که چشم‌آذر در این بخش ضمن گرامیداشت یاد خسرو شکیبایی، این بار به‌تنهایی و با پیانو این اثر را اجرا کرد و خود نیز بجای شکیبایی ترانه معروف "مادر من، مادر من" را خواند که به‌شدت مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

آخرین بخش این کنسرت با حضور اشکان خطیبی به‌عنوان خواننده در روی صحنه برگزار شد و این هنرمند قطعاتی چون "زائر"، "خدای آسمونها"، "عید شما مبارک" و... را اجرا کرد تا این بخش با همخوانی و استقبال حاضرین پرطرفدارترین قسمت کنسرت "نوستالژی" باشد.

استقبال از این بخش باعث شد سئانس دوم کنسرت با دو قطعه بدون کلام به اتمام برسد و در این بین یکی از دوستداران چشم‌آذر با ساختن تندیس این آهنگساز از وی تقدیر کرد که این تندیس از سوی خطیبی به چشم‌آذر تقدیم شد.

چشم‌آذر در انتهای این کنسرت با دعوت از مهدی نوروزی سرپرست ارکستر ایستگاه به روی صحنه از زحمات وی برای این کنسرت تقدیر و از او به‌عنوان هنرمندی پرتلاش یادکرد.

در این کنسرت ارکستر 75-76 نفر "ایستگاه" با رهبری امید رجبی روی صحنه هنرنمایی کردند، ضمن اینکه دانیال جورابچی، کنسرت مایستر و رضا حیاتی نیز مدیر داخلی ارکستر ایستگاه بودند.

کنسرت "نوستالژی" چشم‌آذر به همت موسسه "آوای دوران" و تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا اسدی از این کنسرت را ببینید. 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q