۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 03:43 ق.ظ

همراه با اجرای منتخبی از آثار قدیمی؛فرزاد فرزین «شانزلیزه» را اجرا کرد

فرزاد فرزین «شانزلیزه» را اجرا کرد
نوای فارس: فرزاد فرزین 16 تیر در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان هوادارانش بود و آثار آلبوم «شانزلیزه» و منتخبی از سایر قطعاتش را برای هوادارانش اجرا کرد.

این کنسرت با  قطعه پرواز شروع شد و درادامه قطعات کجا دنبالت بگردم ، خنده های تو ،  بیمارشم ، اقیانوس ، حالم بده ، عاشقت شدم ، یه خواهش ، عاشقنه ، اصلا من به جهنم  ، روزهای تاریک ، شیش ، آره آره ، بگو مگه چی داری را اجرا شد.

فرزین که همواره کنسرت‌هایش با اجراهای ویژه‌ای همراه است، این بار نیز با برنامه‌ریزی ویژه‌ای با همت کارگردان هنری کیوان ملک مطیعی روی صحنه حاضر شد.

فرزاد فرزین از خوانندگانی است که به مخاطبانش احترام می‌گذارد؛ نه فقط با خوش‌آمدگویی و قربان صدقه‌های زبانی؛ او برای مخاطبانش وقت می‌گذارد و انرژی صرف می‌کند تا آنها از آمدن به کنسرت لذت ببرند.

کنسرت‌های فرزاد فرزین از نظر بهره‌بردن از پرفورمنس‌های صحنه‌ای، در میان کنسرت‌های ایران به سیستم بین‌المللی روز دنیا نزدیک‌تر است.
اجرای قطعه پرطرفدار «ماه عسل» مهم ترین بخش از کنسرت فرزاد فرزین بود و جزو معدود اجراهایی بود که فرزاد فرزین در آن کمتر سخن گفت و بیشتر به اجرای برنامه پرداخت.

فرزین در این کنسرت با همراهی محمد محمد علی شاکر (پیانو و کیبورد)، احمد امین پور (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار الکتریک، گیتار اسپنیش)، هومن صلاحی (گیتار بیس)، سینا پرتوی (درامز)، جمال چملابیانی (ویولن) و بنیامین بیانی (ساکسفون) به رهبری مهران خلیلی روی صحنه رفت.

این کنسرت به همت موسسه آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های پدرام نظری از این کنسرت را ببینید.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q