۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 08:17 ق.ظ

موزیک ویدیو «آشوب» نامزد یازدهمین جشنواره سانفرانسیسکو

موزیک ویدیو «آشوب» نامزد یازدهمین جشنواره سانفرانسیسکو
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: موزیک ویدیو «آشوب» که مربوط به مجموعه سریال خانگی با همین عنوان است، به یازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو راه پیدا کرد و نام خود را در کنار دیگر نامزدهای این جشنواره قرار داد.

در سال 2008 جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفراسیسکو تأسیس شد و هدف خود را حمایت و کشف فیلم سازان جوان ایرانی در سر تاسر دنیا قرار داد. این جشنواره در سال جاری یازدهمین دوره خود را در حالی برگزار می‌کند که علاوه بر آشوب چهار موزیک ویدیو دیگر نیز نامزد بهترین موزیک ویدیو شده‌اند. این جشنواره در زمینه‌های مختلفی نظیر فیلم داستانی، انیمیشن، مستند، فیلم تجربی و موزیک ویدیو فعالیت می‌کند و در تاریخ ۲۲ و ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۳۱ شهریور و ۱ مهرماه ۱۳۹۷ در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار می‌شود.

موزیک ویدیو آشوب را علیرضا ربیع مقدم کارگردانی کرده است و سورنا منتصر خوانندگی آن را عهده دار بوده است. این کارگردان که پیش از این فیلم‌های کوتاهی نظیر «آدم برفی»، «سرگیجه» و «دخمه» را ساخته است، تجربه کسب جایزه بهترین موزیک ویدیو از نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را در سال ۲۰۱۶ میلادی دارد. وی در سال 2016 برای موزیک ویدیو «شهرزاد» موفق به دریافت این جایزه شد. حال موزیک ویدیو «آشوب» دومین موزیک ویدیوی ایرانی است که در سایت IMDB ثبت شده و توانسته 8 امتیاز از 10 امتیاز را به خود اختصاص دهد.

موزیک ویدیوهای «خوشحالم» با صدای سیروان خسروی و کارگردانی عقیل حسینیان، «آتش گرفتم» با صدای گروه شیرازی و کارگردانی پیام قربانی، «وصال» با صدای گروه لیوا و کارگردانی امین محمدی و «جمعه» با صدای مریم وحیدزاده و کارگردانی پیام قربانی همراه با موزیک ویدیو «آشوب» در این جشنواره حضور دارند.
 منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q