۱۴۰۳ هجدهم ارديبهشت - 10:47 ق.ظ

با اعطای مدرک مورد تایید وزارت علوم؛کنسرواتوار جان کیج از علاقه‌مندان به رشته موسیقی ثبت‌نام می‌کند

کنسرواتوار جان کیج از علاقه‌مندان به رشته موسیقی ثبت‌نام می‌کند
نوای فارس: علاقه مندان به تحصیل در رشته موسیقی، می توانند برای شرکت در دوره های آموزشی کنسرواتوار جان کیج، اقدام به ثبت نام کنند.

دوره آموزشی كنسرواتوار جان كيج داراى 8 ترم، شامل ٤ ترم عمومي و 4 ترم تخصصى می باشد و دانشجويان در پايان دوره، مدرك مورد تاييد وزارت علوم دريافت مي كنند و قادر خواهند بود تا در آزمون ورودى بهترين و معتبرترین دانشگاه هاى جهان شرکت کنند.

از جمله دروسى كه در این دوره و میان درس هاى موسيقى تدريس مي شود، زبان تخصصی است. دانشجويان با توجه به آینده تحصیلی خود، می توانند از بين زبان هاي انگليسي، آلماني و فرانسوي، آموزش و یادگیری يک زبان را انتخاب كنند.

در مورد اهداف نوازندگى كنسرواتوار جان كيج، نه تنها آموزش تكنيك ها و رپرتوار قبل از ١٩٠٠ ميلادي آموزش داده می شود، بلکه از ترم 4 تا ترم 8، تمركز زیادی به اتفاقات بعد از ١٩٠٠ ميلادي تا به امروز، وجود خواهد داشت که این مسئله در بخش های آهنگسازي و رهبري نیز به همین صورت خواهد بود.

كنسرواتوار جان كيج در بخش آهنگسازى، براي اولين بار در ايران به شكل بسيار علمي و تخصصي به مقوله الكترواكوستيك و آهنگسازي با كامپيوتر براي خلق يك اثر اكوستيك و همچنین آموزش هنر پرفورمنس خواهد پرداخت. گفتنی است كنسرواتوار جان كيج، برنامه بسيار ويژه اي برای ديكته موسيقي تنال، تنال ازاد و اتنال دارد. اين سيستم آموزشي توسط خود كنسرواتوار طراحي شده و نتايج بي نظیري را از نظر آموزشي به دنبال داشته است به طوري كه تمامي دانشجويان در پايان ترم، توانايي نوشتن ديكته اتنال را خواهند داشت.

شایان ذکر است علاقه مندان جهت حضور در این ترم، تا روز ۱۳۹۷/۸/۳ فرصت ثبت نام دارند و می توانند به دو روش تلفنی و حضوری اقدام نمایند؛ در روز ۱۳۹۷/۸/۴ نیز جلسه ی مصاحبه ی تخصصی صورت می گیرد.
کنسرواتوار جان کیج در تهران_پل کالج_خیابان سمنان_ایران تماشا واقع شده است. (شماره تماس 09129389325 امین ترابی،  09146009506 کاظمی) علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار مربوطه می توانند به کانال تلگرامی @cageconservatory  و یا صفحه اینستاگرام johncage_conservatory مراجعه کنند.
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q