۱۴۰۳ شانزدهم ارديبهشت - 03:23 ب.ظ

به تهیه‌کنندگی مهدی خان‌محمدی؛اولین کنسرت گروه «نمادین» در برج آزادی برگزار می‌شود

اولین کنسرت گروه «نمادین» در برج آزادی برگزار می‌شود
نوای فارس: اولین کنسرت گروه نمادین به سرپرستی و نوازندگی شهرام نادری در بزرگداشت «چاک شولدینر» در برج آزادی برگزار می شود.

به گزارش نوای فارس به نقل از روابط عمومی سری برنامه های انتهای آزادی؛ کنسرت گروه نمادین به سرپرستی و نوازندگی «شهرام نادری» و به تهیه کنندگی «مهدی خان محمدی» به تاریخ 23 آذر ماه در بزرگداشت «چاک شولدینر» سرپرست و نوازنده فقید گروه دث در قالب سری برنامه های انتهای آزادی به روی صحنه می رود.

از جمله قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شود می توان به  مخمصه "Trapped In A Corner"، فیلسوف اندیشمند "The Pholosopher"، نمادین "Symbolic"، بدون خطا "Zero Tolerance"، روح شکسته "Spririt Crusher"، هزاران چشم "1000 Eyes" و بی قضاوت "Without Judgement" اشاره کرد.

گروه نمادین را چهار عضو تشکیل می دهد و شامل "شهرام نادری" سرپرست و نوازنده گیتار الکتریک، "سامان علی مددی" نوازنده گیتار باس، "محمد میربلند" نوازنده درامز" و "بابک ترک زاده" نوازنده گیتار الکتریک می شوند.

کنسرت گروه نمادین روز 23 آذر ماه در سالن برج آزادی برگزاری می شود و مخاطبان می توانند برای تهیه بلیت به سامانه بلیت فروشی www.tikook.com مراجعه کنند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q