۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 06:01 ب.ظ

اولین کنسرت مسیح و آرش در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد

اولین کنسرت مسیح و آرش در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد
نوای فارس: شامگاه جمعه 26 بهمن ماه گروه پرطرفدار موسیقی پاپ با نام « مسیح و آرش عدل‌پرور » ساعت 19 و در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت. اجرای این گروه برای اولین بار در قالب جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

از همان دقایق ابتدایی شور و هیجان خاصی در سالن حاکم بود و حاضران در سالن که از مخاطبان این گروه بودند با تشویق‌های پی در پی در انتظار یک اجرای دیگر از این گروه بودند.

قطعه نخست «من هنوز همونم» نام داشت و در ادامه آرش یکی از خوانندگان این گروه ضمن خوشامد گویی در جملاتی کوتاه بیان داشت:« خدارا شاکریم در جشنواره موسیقی فجر در خدمت شما عزیزان هستیم و امیدوارم به همگی شما خوش بگذرد.»

 بعد آن قطعاتی چون «بعد از تو»،«نرو»،«تو که نیستی پیشم»،«خواب خوب»،«ماه عسل»،«گلی» در کنار دو اثر پرطرفدار «یادمه » و «نالوطی» به همراه تعدادی کلیپ تصویری به اجرا درآمد.

آرش پیش ازاجرای قطعه «گلی » رو به مخاطبانش گفت: «دراین 15 سال به غیر ازتمامی‌کارها وقتی «گلی» را نوشتیم با تمام جان و دل بود و از نظر ما هرکسی یک «گلی » در زندگی دارد که به هیچ عنوان حاضر نیست آن را ازدست بدهد و خاری در پایش برود مثل عشق پدرو مادر به فرزند. ما وقتی «گلی» را نوشتیم اسم این عزیزان دل را گلی نام نهادیم پس به افتخار همه این نام‌ها تشویق بفرمایید.»

قطعه پایانی «دریا» نام داشت که با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود و درادامه مسیح از انتشار یک قطعه جدید خبرداد و گفت:«این کار را بیش از«گلی» و «دریا» دوست دارم که انشاالله بعد از سال تحویل منتشر خواهد شد.»

رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد اشکان آبرون، نوازنده درامز آرش مقدم، نوازنده گیتار بیس دارا دارایی، نوازنده ویولن میلاد عالمی، نوازنده گیتار الکتریک محمدعلی نصری اعضای ارکستر این گروه بودند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این کنسرت را ببینید.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q