۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 11:29 ب.ظ

بازگشت سیروان خسروی به صحنه/ سالن ایرانیان میزبان طرفداران سیروان شد

بازگشت سیروان خسروی به صحنه/ سالن ایرانیان میزبان طرفداران سیروان شد
نوای فارس: سیروان خسروی پنجشنبه 23 اسفند اولین کنسرت مستقل خود را پس از لغو تمامی اجراهایش در تابستان 97 در سالن ایرانیان به روی صحنه برد.

به گزارش نوای فارس، این خواننده تابستان 97 به دلیل همراهی با مردم در شرایط نابه‌سامان اقتصادی تمامی کنسرت‌های خود در سالن همایش‌های برج میلاد تهران را لغو و مبلغ 200 میلیون تومان را به عنوان غرامت به برج میلاد پرداخت کرد.

سیروان در دی‌ماه سال جاری با همراهی زانیار خسروی و شهاب رمضان «کنسرتی برای بهنام» را برای حمایت از بهنام صفوی به روی صحنه برد و اجرای روز پنجشنبه 23 اسفند او اولین اجرای مستقلش پس از ماجرای لغو کنسرت‌هایش در تابستان سال جاری بود.

برگرد، نه نرو، تعجب نکن، کجایی تو، اینم میگذره، ایجا جای موندن نیست، بارون پاییزی، جای من نیستی، امروز میخوام بهت بگم، خیلی روزا گذشت، قاب عکس خالی، دوست دارم، خاطرات تو، سوژه‌هات تکراریه و دوست دارم زندگی‌ رو قطعاتی بود که سیروان خسروی در این کنسرت اجرا کرد.

سیروان علاوه‌بر 23 اسفند، در روزهای 24، 25، 26 و 27 اسفند نیز در سالن ایرانیان با طرفدارانش دیدار می‌کند. این خواننده شامگاه 22 اسفند نیز در سالن ایرانیان به روی صحنه رفته بود.

ارکستر سیروان خسروی برای اجراهای جدید با چند تغییر مواجه شده است. اعضای ارکستر این خواننده در کنسرت 23 اسفند را آرش عیوضی (بیس)، سینا موسوی (گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، نیما حمیدی (درامز)، یاشا حکمی (کیبورد) و نریمان ناعمی (ساکسوفون) تشکیل می‌دادند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q