۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 11:14 ق.ظ

موسیقی محبوب برزیلی در ایوان شمس اجرا شد

موسیقی محبوب برزیلی در ایوان شمس اجرا شد
نوای فارس: لیو گاندلمان نوازنده و آهنگساز سرشناس برزیلی برای نخستین بار در ایران و به میزبانی ایوان شمس روی صحنه رفت.

به گزارش نوای فارس، کنسرت لیو گاندلمان بیست و چهار فروردین بهمت سفارت برزیل و موسسه آوای باران در ایوان شمس برگزار شد.

این هنرمند به همراه اعضای ارکستر خود رپرتواری از قطعات موسیقی سامبا و بوسا نووا (موسیقی جز برزیلی) را اجرا کرد. Adalberto Bezerra Miranda Cassus almeida da costaو Eduardo Amancio Farias باعضای ارکستر وی بودند.

پیش از اجرای کنسرت، سفیر برزیل در ایران روی صحنه آمد و با توضیحاتی در خصوص لیو گاندلمان وی را به عنوان یکی از مشهور ترین نوازندگان در برزیل نام برد.

در ادامه و با ورود اعضای ارکستر به صحنه، نخستین قطعه اجرا شد. گاندلمان که به زبان انگلیسی با حاضرین صحبت می‌کرد، ضمن ابراز خوشحالی از حضورش، این کنسرت و قطعاتش را حاصل رویاپردازی‌های خود دانست و از حاضرین خواست تا وی را همراهی کنند.

Solar، Furuvudé، Neshama، Lamento، Quem Quiser Encontrar o Amor، As Rosaa Nao falam، A llha، Chorinho em aldeia، Choro Negro، ٫So Por Amor و Sinal Vermelho قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند.

این کنسرت در دو بخش برگزار شد که در بخش دوم و در انتهای آن، لیو گاندلمان در بین مردم حاضر و درکنار آن‌ها به نوزاندگی پرداخت. این حرکت وی با استقبال و تشویق حاضرین در سالن همراه شد.

لازم به ذکر است، لیو گاندلمن به عنوان یکی از نوازندگان محبوب برزیل، نه تنها دارای جایگاه ویژه‌ای از پرستیژ بوده که هواداران بسیاری در میان عموم مردم خصوصا در میان قشر جوان و علاقه‌مندان به سبک موسیقی MPB (موسیقی محبوب برزیلی) دارد. وی همچنین در سـبک کلاسـیک نیـز شـناخته شـده اسـت.

این کنسرت به همت سفارت برزیل و موسسه آوای باران برگزار شد.

در ادامه عکس‌هایی از این کنسرت را مشاهده خواهید کرد. 

 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q