نوای فارس-علی قمصری:«گذشته از موضوع و محتواى بيانيه منتقدين خانه موسیقی، از يك نكته بسيار شادم. اين اولين همراهى سراسرى جامعهى موسيقى در مورد يك موضوع مشترك است؛ كه فارغ از تفاوت سليقهها ، حقى مشترك را فرياد مىزنند. همانطور كه سازهاى مختلف ، قسمتى از يك قطعهى تنظيم شده را كاملا تكصدايى اجرا مىكنند و اين تك صدايى از قدرت ، شجاعت و حق انتخاب نتيجه مى شود نه ناچارى.
چه چيزى مى تواند نام هنرمندانى چون حسين عليزاده، كيهان كلهر، مجيد كيانى، داريوش طلايى، مختاباد، فردين خلعتبرى، بهزاد عبدى، برديا كيارس، پيروز ارجمند، على بهرامى فرد، محسن شريفيان، حسين عليشاپور، على صمدپور، كياوش صاحب نسق، محمدرضا ابراهيمى، هوشنگ جاويد، رضا دربندى، ستايشگر و ٥٠٠ هنرمند ديگر را كنار هم قرار دهد. اين نامها اعضاى اركسترى هستند كه فارغ از قابليتهاى متفاوت سازشان ، ملودى آزادگى را هم صدا اجرا مىكنند.
همهى ما تضاد فريبندهى تيتر بيانيهى خانهى موسيقى (خانهى موسيقى از منتقدينش شكايت نمى كند) با محتوايش را ديديم. تمام عوامفريبىهاى خانهى موسيقى شبيه همين تضاد نوشتهاش است. مشكل اينجاست كه جامعه امروز هوشمندتر از سابق شده و اين مارپيچ هاى رفتارى بيشتر از آنها سلب اعتماد مى كند.
شايد روزى كه با اعلام جمله ى «من ساسان فاطمى هستم» ، اعتراضم را اعلام كردم خيلى ها مرا از عاقبت اين كمپين ترساندند. جمعيت كسانى كه ساسان فاطمى هستند ، هر روز بيشتر و بيشتر مى شود تا اين اصل را ثابت كند: «براى جابه جا شدن با باد ، ابتدا بايد سبك شوى و بپذيرى كه انتخاب مقصد با تو نيست.»
منبع : اختصاصی نوای فارس